Week 19 (7/01 - 11/01)

Plannetjestijd
Waarom?
bevordering werkhouding/zelfsturing
structuur brengen in denken, werken, handelen, zijn

Hoe?
denkstappen worden stapsgewijs verwoord

Stappen:
1 Wat moet ik doen?
2 Hoe kan ik het doen?
3 Gebruik ik mijn plan?
 4 Hoe heb ik het gedaan?


Stap 1 plannetjestijd: Wat wil ik doen?

Afbeeldingsresultaat voor beertjes van meichenbaum oefeningen

Tijdens stap 2 en 3 gaan de kinderen hun plan uitwerken met of zonder hulp. Bij stap 4 wordt het werk of spel met of zonder hulp geëvalueerd.

Stap 5 in onze klas: we tonen elkaar wat we gemaakt hebben en vertellen hoe we ertoe gekomen zjn.






Hiep hiep hoera!
Fiene is 5 jaar!
 




Leerrijke spelletjes spelen op de nieuwe I-pads


Ganzenbord

Rijmspelletjes


Reacties